Experience
Bekijk het complete aanbod en vind de opleiding die bij jou past.
Behavior Change Academy is onderdeel van de Behavior Change Group
Email: secretariaat@gedragsveranderaar.nl
Tel: +31 (0) 24 202 2452
Adres: Tweede Walstraat 2, 6511 LV Nijmegen
Persoonlijke begeleiding
Zet onze gedragsexperts in om je te helpen met inhoudelijke vragen en bij het formuleren en behalen van ontwikkeldoelen.
Tools
Ontdek onze tools voor gedragsverandering. Deze hulpmiddelen ondersteunen je organisatie bij het realiseren van veranderingen.
Behavior Change Alumni
Word onderdeel van ons alumni-netwerk en blijf op de hoogte van de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van gedragsverandering.
Blogs
Ontdek blogs over effectieve interventies, praktische tips en wetenschappelijke inzichten.
Webinars
Maak kennis met de wereld van gedragsverandering en ontdek onze live webinars.
Spreekuur
Ontvang een uur gratis advies van onze gedragsexpert over jouw verandervraagstukken.
Alumni aan het woord
Lees meer over de persoonlijke ervaringen en professionele successen van onze alumni.
Steeds meer organisaties zien de waarde van customer journey mapping of een klantreisanalyse: het in kaart brengen van de contactmomenten die er zijn tussen een klant en een organisatie en hoe de klant deze contactmomenten ervaart. Een klantreis die niet goed aansluit op hoe mensen (en het menselijk brein) redeneren en handelen, leidt zeer waarschijnlijk niet tot het gewenste gedrag en zorgt uiteindelijk voor ontevreden klanten en extra kosten. In deze inspiratiesessie lichten we een tipje van de sluier op: hoe ga je na of jouw klantreis aansluit bij hoe mensen werken.
Na deze inspiratiesessie weet je meer over:
Voor iedereen die meer wil weten over hoe je een gedragsperspectief meeneemt in je analyse van een klantreis, bijvoorbeeld:
Dr. Leonie Venhoeven
Gedragspsyscholoog bij Dijksterhuis & van Baaren en mentor bij de Behavior Change Academy.
Leonie is gepromoveerd gedragspsycholoog. Zij heeft veel ervaring op het gebied van onderbouwde interventies om gedrag te veranderen. Als onderdeel van haar werk analyseerde zij verschillende klantreizen vanuit gedragsperspectief en Leonie is daarnaast mentor bij de postacademische opleiding tot Gedragsveranderaar.
Dr. Leonie Venhoeven / leonie@dbgedrag.nl